Spring til indhold

Brug påmindelser på sager

  1. 1

    Åbn sag

    Du kan sætte påmindelser på en sag for at minde dig selv eller kolleger om opfølgning i sagen.

    Du kan sætte påmindelsen så langt fremme i tiden, som du vil, men i dashboardet vises påmindelsen først en uge før deadline.

    Åbn den sag, du vil sætte en påmindelse på.

  2. 2

    Sæt Påmindelse

    Klik på fanebladet Påmindelser

    Klik herefter på Tilføj

    I feltet Dato angiver du, hvornår der skal følges op på sagen.
    Klik evt. på det lille kalenderikon for at åbne en kalender til at vælge dato.

    I feltet Påmindelse til vælger du, om det er dig selv eller en kollega, der skal have påmindelsen.

    I feltet Påmindelsestekst skriver du, hvad det er, der skal følges op på i sagen.

    Klik på Gem

     

  3. 3

    Tilpas dashboardet

    For at få vist påmindelser på dit dashboard i WorkZone, skal du tilpasse dashboardet og tilføje Sager med påmindelser til dashboardet (se evt. vejledning Tilpas dashboard).

  4. 4

    Afslut/fjern Påmindelse

    Klik på påmindelsen, så kommer du direkte ind i sagen. Klik på fanebladet Påmindelser.

    Sæt flueben ud for den relevante påmindelse, og vælg om du vil slette den eller sætte den til afsluttet:

    Hvis du vil slette påmindelsen fra sagen, klikker du på cirklen med stregen igennem. Derved fjernes påmindelsen fra sagen og dashboardet.

    Vil du blot afslutte påmindelsen, klikker du først på Rediger (blyantsikonet); i feltet Afslut påmindelse vælger du P, Afsluttet og klikker på Gem.

    Påmindelsen fjernes nu fra dit dashboard, men vil stadig kunne ses på sagen under fanebladet Påmindelser.