Spring til indhold

Opret part - personalesag

  1. 1

    Opret Part

    Hvis den ansatte endnu ikke er oprettet i ScanPas, og dermed heller ikke i WorkZone, skal du oprette den ansatte manuelt.

    Stå i WorkZone og klik på kontakt.

  2. 2

    Vælg Type

    Vælg typen: Person (med CPR)

  3. 3

    Indtast ID

    I feltet ID skal du skrive:

    CPR nr. med bindestreg

  4. 4

    Udfyld navn og adresse

    Herefter skriver du:

    Navn 1: Alle fornavne og mellemnavne

    Navn 2: Efternavn

    Adresse 1: Adressen

    Postnr, Land, mobil, mail mm.

  5. 5

    Gem part

    Klik på Gem.

    Nu er parten oprettet, og du kan tilknytte parten til sagen.

    Fif: Hvis du var i gang med at oprette en sag, kan du nu gå tilbage på fanebladet med sagsoprettelsen og tilknytte den ansatte. Du skal bare trykke opdater, før du prøver at tilknytte den ansatte igen.