Opret part - personalesag
- 1
Opret Part
Hvis den ansatte endnu ikke er oprettet i ScanPas, og dermed heller ikke i WorkZone, skal du oprette den ansatte manuelt.
Stå i WorkZone og klik på kontakt.
- 2
Vælg Type
Vælg typen: Person (med CPR)
- 3
Indtast ID
I feltet ID skal du skrive:
CPR nr. med bindestreg
- 4
Udfyld navn og adresse
Herefter skriver du:
Navn 1: Alle fornavne og mellemnavne
Navn 2: Efternavn
Adresse 1: Adressen
Postnr, Land, mobil, mail mm.
- 5
Gem part
Klik på Gem.
Nu er parten oprettet, og du kan tilknytte parten til sagen.
Fif: Hvis du var i gang med at oprette en sag, kan du nu gå tilbage på fanebladet med sagsoprettelsen og tilknytte den ansatte. Du skal bare trykke opdater, før du prøver at tilknytte den ansatte igen.