Spring til indhold
  1. 1

    Opret sag

    Klik på Sag

  2. 2

    Vælg sagstype

    Vælg Personalesag

  3. 3

    Skriv titel

    Angiv titlen på den sag, du er ved at oprette i titelfeltet.
     
    Bemærk: Der er fastlagt fælles regler for navngivning af personalesager på tværs af AAU.
    Læs reglerne her: 

    Regler for journalisering af personalesager i workzone

  4. 4

    Vælg sagsgruppe

    Skriv 221 i feltet Sagsgruppe

    Vælg Sagsgruppe 221 bruges til konkrete personalesager. Se regler for øvrige personalesager her:

    Regler for journalisering af personalesager i workzone

    Klik på Anvend

  5. 5

    Tilføj primær part

    I feltet Primær Part søger du den ansatte frem på CPR. nr. eller navn.

    Fif: Hvis du ikke kan søge den ansatte frem, er det fordi han/hun endnu ikke er oprettet i ScanPas.

  6. 6

    Tilføj Indblik (læseadgang)

    På sagen kommer der default indblikket HR-afdelingen på sagen, når den oprettes.
    For du kan gemme sagen, skal du tilføje din afdelingens personaleindblik.

    Du kan se din afdelings indblik her:

    Liste over indblik til begrænsning af adgang til personalesager - WorkZone

  7. 7

    Gem

    Nu har du udfyldt alle felter i din sag, og du skal klikke Gem, for at sagen bliver oprettet og får et sagsnummer.