Spring til indhold

Hvis du ikke har en administrativ PC

  1. 1

    Hvis du ikke har en administrativ PC, men f.eks. har en MAC eller en AAU PC, kan du for at benytte WorkZone, logge ind på en virtuel PC og derved har du samme muligheder, som på en administrativ PC:

    Gå ind på denne side - RD Web Access (aau.dk)

    Log på med din mail og adgangskode og klik Sign In

    Klik på Administrativ Remote, og herefter på Opret Forbindelse i pop-up vinduet Forbindelse til Fjernskrivebord.

    Indtast adgangskode

     

  2. 2

    Få adgang til WorkZone

    For at komme ind i WorkZone, skal du nu åbne Edge eller Chrome browseren på fjernskrivebordet.

    Skriv WZ22.aau.dk i browseren og tryk retur.

    Vælg Client på velkomstsiden, og WorkZone åbner med din profil.

  3. 3

    Besvar/godkend en proces

    Skal du besvare en proces i Workone, skal du via den virtuelle PC åbne din AAU-mail via Outlook.

    Herfra kan du besvare/kommentere/videresende/godkende processerne.

    WorkZone for Office er installeret på Administrativ Remote. Første gang du bruger Outlook skal du igennem en profiloprettelse.

  4. 4

    Sådan logger du af

    Klik på Windows ikonet i venstre hjørne.

    Klik herefter på Brugerikonet og derefter på "Sign out"